All Posts in bilietas

2010-03-19 - 5 comments

iticket.lt elektroninis bilietas

Esu iš tų žmonių, kurie ieško teisybę net jei jos nepametė. Negaliu pakęsti, kad Lietuvoje visiems nusispjauti į tai kas vyksta aplink. Įraše Ir dar kartą apie tarpmiestinius autobusus ir jų bilietus rašiau apie nemalonią situaciją. Keliaudamas tarp miestų, perku bilietus iticket.lt ir vėliau jos atspausdinu. Tačiau tą kartą bilieto neatspausdinau. Oficialioje paslaugų teikėjo puslapyje niekur nėra minima, kad bilietą būtinai reikia atspausdinti. Kadangi nebuvo aiškaus nurodymo būtinai atspausdinti bilietą, o e. laiške su e. bilietų absoliučiai nebuvo nieko parašyta, todėl vadovaudamasis funkcinio lygiavertiškumo principų bei teisėtais lūkesčiais, nes bilietas juk vadinamas elektroniniu, nutariau, kad užteks parodyti e. bilietą delninuko ekrane, tačiau klydau. Manęs neįleido į autobusą iki tol, kol nebuvo atspausdintas popierinis bilieto variantas. Read more

2010-02-18 - No Comments!

Ir dar kartą apie tarpmiestinius autobusus ir jų bilietus

Kaip jau daug kartų minėjau, dažnai važiuoju iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal tarpmiestiniu autobusu. Paskutinį kartą padariau du pastebėjimus:

  • Ką „e“ pavadinai, tas „e“ ir turi būti. Kaip ir visada, keliaudamas tarp miestų, perku bilietus internete ir jį atspausdinu. Bet kodėl aš taip darau? Juk čia elektroninis bilietas ir pačiame puslapyje niekur nėra minima, kad bilietą būtinai reikia atspausdinti. Kadangi nebuvo aiškaus nurodymo būtinai atspausdinti bilietą, o e. laiške su e. bilietų absoliučiai nebuvo nieko parašyta, aš nutariau pabandyti laimę ir nespausdinti popierinio varianto. Tiesą sakant, tikrai galvojau, kad užteks bilietą parodyti iPhone ekrane ir bus viskas gerai. Pasirodo, klydau. Kol neatspausdinau bilieto, manęs neįleido į autobusą. Ačiū Dievui, padėjo Klaipėdos AS darbuotoją, kurį nemokamai atspausdino bilietą.
  • Ar galvojama apie klientus? Antras nemalonus pastebėjimas laukė manęs autobuse ir yra susijęs su nemaloniu jausmu, kad teko sedėti mikroautobuso gale su 3 stambiais žmonėmis. Jaučiausi kaip silkė skardinėje arba dar prasčiau. Įsivaizduokite 4 valandas trintis su tokiais pačiais nelaimės draugais. Trūksta žodžių pasipiktinimui išsakyti!.. Kodėl 4 žmonės turėjo tai kentėti? Aišku, atsakymo iš jūsų nesulauksiu, todėl parašiau piktą laišką į aptarnaujančią bendrovę. Tikiuosi šis laiškas suveiks.

2009-11-24 - 2 comments

Lipdukas-bilietas

Įraše Paprastesnis klubinis gyvenimas rašiau, kad brūkšninius kodus, kurie identifikuotų lankytoją, galima spausdinti ant apyrankių. Pratęsiu šią temą. Manau, kad tam pačiam tikslui būtų galima naudoti ir lipdukus, o kaip brūkšninių kodų alternatyvą – 2d sense žymes.
Svarbiausia, kad lipdukai nepaliktų dėmių ant drabužių. Be to, lipdukus galima būtų naudoti vardo ar slapyvardžio užrašymui. Toks dalykas turėtų padėti žmonėms lengviau pradėti bendravimą.

P.S. Nesu tikras ar šios idėjos nesugalvojo iki manęs.

2009-11-05 - 6 comments

Paprastesnis klubinis gyvenimas

Nesu užkietėjęs klubinėtojas, bet naktiniuose klubuose kartais apsilankau. Erzina vienas dalykas - nėra galimybės kur nors saugiai pasidėti daiktus. Tikrai, su mielu noru kur nors palikčiau kišenių turinį (raktai, mobilus telefonas, smulkus pinigai, piniginė ir t. t.) ir linksminčiausi negalvodamas nei apie mano kišenių turinio saugumą, nei apie kišenių svorį. Aišku, atsirastų problemos: jei aš palikčiau laikymo kameroje piniginę, kaip sumokėčiau už gerimus arba koks turėtų būti raktas nuo kameros, kad jo nepamesčiau ir t. t.

Problemos sprendžiamos gan banaliai. Tikriausiai, kiekvienas yra matęs vienkartinio naudojimo apyrankes, kurias plačiai naudojamos daugelyje vietų. Ant jų būti galima spausdinti brūkšninius kodus, kurie identifikuotų lankytoją. T.y. įeinant į klubą, ant rankos būtų uždedama apyrankė, kurį tarnautų ir kaip kreditinė kortelė, ir kaip raktas nuo daiktų laikymo kameros. BAR kodų sistemos puikiai veikia bibliotekose, parduotuvėse, renginiuose ir t. t.

Pavyzdžiui, kiekvieną kartą kai nori nusipirkti gerimą, nereikėtų ieškoti pinigų, užtektų leisti barmenui nuskaityti  brūkšninį kodą, o sumokėti galėtum prieš išeinant. Apsaugai nuo sūkčiavimo, kiekvienas vartotojas turėtų kažkokią kredito ribą, kurį kartu būtų bauda už „pamesta“ apyrankę. Panašiai būtų ir su laikymo kameromis: nuskaito apyrankę, padeda daktus į kamerą bei susieja apyrankės kodą su kameros kodu. Kai ateini pasiimti daiktų, nuskaito apyrankę ir kompiuteris parodo, kurį kamera tau priskirta.

Be to, tokios apyrankės padėtų rinkti papildomą informaciją: kiek vartotojų ateina į klubą, bet nieko neperka prie baro, kada daugiausia ateina/išeina žmonių ir t. t.

Ką manote? Ar toks variantas pavyktų Lietuvos klubuose?

2009-10-02 - No Comments!

Tarpmiestinių autobusų bilietai (antra idėja)

Vakar rašiau apie klimato kaitą ir Blog Action Day akciją, todėl šiandien nutariau pasidalinti idėja apie ekologiškus tarpmiestinių autobusų bilietus.
Kaip jau minėjau, dažnai tenka keliauti tarpmiestiniai autobusais. Bilietus perku internetu, o vėliau atspausdinu. Tokiu būdu, tenka naudoti popierių, o jis, kaip žinote, gaminamas iš medienos ir t. t. Visą šią litaniją ir be manęs puikiai žinote. Kaip išvengti medienos naudojimo ir tausoti gamtą? Galima būtų naudoti mobilųjį autobusų bilietą. Pvz. 2D Sense Platform pasinaudojus galimybėmis. Tiketa jau kurį laiką naudoja šią technologiją. Kiekvienas, perkantis e. bilietus į „Siemens” arenoje vykstančius renginius bei turintis savo mobiliajame telefone aktyvuotą interneto paslaugą, gali parsisiųsti mobilųjį bilietą ir eiti į renginį be popierinio bilieto.

2009-09-15 - 1 comment.

Tarpmiestinių autobusų bilietai

Dažnai keliauju su tarpmiestiniais autobusais iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal, todėl šios dienos idėja būtent apie tai. Perkant bilietus kasoje, biliete yra nuorodomas tik išvykimo laikas, todėl daugeliui žmonių, kurie nedažnai važiuoja to maršrutu tenka klausti vairuotojo apie planuojamą atvykimo laiką. Šią informaciją būtų galima rašyti tiesiog ant bilieto, juk vistiek yra važiavimo grafikas ir daugiau mažiau yra žinomas atvyko į tam tikrą punktą laikas.
Šis mažas pakeitimas sutaupytų vairuotojo laiką ir neblaškytų dėmesio, o ir keleiviams būtų daug jaukiau važiuoti, kai jie žinotų, kad jos tam tikrų laikų pasitiks atvykimo vietoje.