All Posts in customer experience

2016-09-26 - No Comments!

Ir vėl apie „user experience“…

Šiandien Darius iškėlė įdomią diskusiją ir aš, norėdamas prie jos prisijungti, pradėjau rašyti komentarą, bet, galiausiai pamačiau, jog komentaras labai jau platus, todėl perkėliau jį į tinklaraštį. Taigi, pradėsiu šiek tiek iš toliau...

Prieš keletą savaičių dalyvavau vidiniame dizaino komandos susitikime, kuriame dalyvavo 6 dizaineriai ir 2 front-end specialistai, kurie domisi dizaino reikalais. Apšilimui buvo pasiūlyta kiekvienam pasakyti UX apibrėžimą. Ir ką manote? Kiekvienas išsakė savo apbrėžimą ir pasidalino mintimis, kiti – pritariamai linksėjo galvą, bet, galiausiai, neradome vieningo sprendimo.

Problema nėra nauja: kai vieni bando pasiūlyti optimalų apibrėžimą, kiti – provokuojančiai teigia, kad tokio dalyko išvis neegzistuoja. Tačiau, norint pradėti diskusiją, reikia kažkokio atspirties taško, todėl siūlau pažvelgti šiek tiek į istoriją. Read more