All Posts in turinys

2009-11-24 - No Comments!

Pinigai už turinį

Dažnai informacinių ar pramoginių portalų kūrėjams kyla klausimas: Kaip pritraukti žmones, kad jie kurtų naują turinį ir dėtų į svetainę?
Vienareikšmiško atsakymo į šį klausimą nėra. Kiekvienai svetainei yra savas atsakymas, kuris priklauso nuo lankytojų auditorijos, nuo svetainės tikslų, nuo lankytojų motyvacijos skatinimo ir t. t.

Šiame įraše vieną iš motyvavimo būdų – motyvavimas per pinigus. Kiekvienas daugiau mažiau didesnis portalas bando gyventi iš reklamos. Kodėl gi vardan didesnės vartotojų motyvacijos, potencialaus pelno bei geresnio turinio nepasidalinti su autoriais pinigais? Pvz. straipsnio autorius gauna kažkokį užmokestį už tai, kad lankytojas straipsnio puslapyje paspaudžia reklaminį skydelį arba nuorodą. Be abejo, iškart neišvengiamai atsirastų autorinių honorarų administravimo kaštai, todėl norint to išvengti, siūlyčiau pasinaudoti AdSense ar kitų panašių servisų pagalba. Adsense atveju, kiekvienas Adsense lankytojas gauna leidėjo ID (pvz. mano numeriukas – pub-3077003901413181). Šis numeris nusako kam turėtų būti skiriami pinigai už paspaudimus. Straipsnio autoriui tereikėtų kažkur svetainėje (pvz. prie nustatymų) įrašyti savo ID, o portalo kūrėjams - parašyti mažą kodo gabalą, kuris priklausomai nuo straipsnio autoriaus sugeneruoti reklamos atvaizdavimo skriptą su autoriaus ID. Gaunama abipusė nauda: svetainės kūrėjas gauna geresnį tūrinį, didesnį lankomumą, potencialą pardavinėti reklamą, o straipsnio autorius – pinigus už paspaudimus.

Manau, šis būdas turėtų suveikti tokiuose portaluose kaip ikrauk.15min.lt, kur lankytojai yra skatinami rašyti.

2009-11-12 - No Comments!

Apple Inc. naujienlaiškiai

Turbūt kiekviena kompanija, kuri siunčia reklaminius pasiūlymus, pranešimus ar kitą informaciją e. paštu, nori, kad jų laiškus skaitytų. Bet kiek tokių laiškų perskaitoma?

Aš skaitau daugiausia kas dešimtą laišką, tačiau niekada nepraleidžiu Apple Inc. laiškų. Aš juos tiesiog dievinu. Kodėl? Turbūt, pagalvojote – dar vienas Apple gerbėjas. Tai iš dalies tiesa – mėgstu Apple produkciją, bet jos negarbinu. Kiekvieną kartą kai renkuosi daiktą pirkimui, aš dar kartą turiu įsitikinti, kad Apple gamybos produkcija man bus geriausia.

Tačiau grįžkime prie naujienlaiškių. Mėgstu Apple e. laiškus dėl šių priežaščių:

  • Gražus dizainas. Geras erdvės (angl. whitespace), šriftų ir gražių nuotraukų kombinacijos pavyzdys.
  • Turinys. Informacija dažniausiai yra įdomi ir naudinga, pats naujienlaiškis nėra ilgas (aprašomas tik vienas įvykis ar produktas).
  • Lojalumas. Gavęs šiuos naujienlaiškius, jautėsi Apple klubo nariu.

Read more