- Kas tinka viskam, netinka niekam.
- Nepamirškite, kad dizaino kūrimas mobiliems įrenginiams skiriasi nuo interneto svetainių ar programinės įrangos dizaino kūrimo.
- Prieš pradedant, atverskite platformos kūrėjų rekomendacijas ir dizaino šablonų bibliotekas.
- Išties geram dizainui sukurti neužtenka vien Photoshop.
- Kurkite turinį – dizainas be turinio nieko vertas.
- Gera naudotojo sąsaja neleidžia naudotojui padaryti klaidos.
- Padėkite savo naudotojams padėti jums.
- Geriau, kai pagalbos skyrelis yra, nei kai jo visai nėra.
- Neskubėkite viską kišti į nustatymų langą. Labai tikėtina, kad šio funkcionalumo visai nereikia.
- Naudotojo sąsaja turi adaptuotis, atsižvelgiant į naudotojo elgesį.
Mano pranešimą taip pat rasite Scribd, visų pranešėjų patarimai vienoje prezentacijoje patalpinti IdeaCode Slideshare
Published by: Igor in Naudotojo sąsajos
Donatas
2012-10-03 at 21:11
4 skaidrėje klaida: eram
6 skaidrėje stilistinė klaida: klaidos (kilmininkas – ko?)
8 skaidrėje klaida – paalbos
9 unkcionalumo
10 elesį
Igor
2012-10-04 at 06:33
Ačiū, Donatai. Sakyčiau, kad čia Scribd problema, bandysiu pasiaiškinti.
designer
2014-09-29 at 12:00
1 patarimas – prieš dalinant patarimus, sutvarkykite klaidas tekste.
Igor
2015-03-28 at 12:39
Ačiū visiems, visos rastos klaidos ištaisytos.
Anonimas
2015-08-17 at 09:42
Gan paviršutiniškas sąrašas, bet žaliems programuotojams ir dizaineriams tinkamas.