2009-10-21 - No Comments!

Keli patarimai naujai e. parduotuvei

Šiandien kaip niekada daug interneto parduotuvių ir beveik kas dieną sužinome apie naujas. Norėčiau pasidalinti patarimais bei savo pamąstymais apie naujos interneto parduotuvės kūrimą .

  • Stovėjimas vietoje lygus mirčiai. E. verslas yra tas pats tradicinis verslas, todėl čia galioja ir tradicinio verslo taisyklės. Kaip ir betkokią kitą sistemą, e. parduotuvė reikalauja nuolatinio tobulinimo ir darbo su ja (tiek iš techninės pusės, tiek iš rinkodaros, tiek iš kitų), todėl prieš pradedami e. parduotuvės kūrimą, nepamirškite apgalvoti kaip bus prižiūrima, tobulinama ir vystoma sistema - būtina vystymo strategija. Nepamirškite, konkurentai irgi nemiega, todėl reikia reaguoti ne tik į klientų norus ar pastabas bei kūrėjo komandos idėjas, bet ir į konkurentų veiksmus bei rinkos situaciją.
  • Visų pirma aptarnavimas. Rašydamas aptarnavimas turėjau omenyje visą aptarnavimo sistemą: pradedant konsultantais, aiškia nepatenkintų klientų aptarnavimo politika ir baigiant pagalba svetainėje, patogiu katalogo naršymu, lengvai pasiekiama informacija ir t. t. Sakoma, kad klientais papasakos apie gerą patirtį 3 pažįstamiems, o apie blogą - 10 žmonių. Pagalvokite ar tikrai norite, kad apie jus šnekėtų blogai?
  • Žinokite savo klientus. Nuo pat pirmo e. parduotuvės kūrimo etapo turite žinoti kas bus jūsų klientai ir į ką orientuojates. Kai žinosite kas jūsų busimi klientai, galėsite pasirinkti ar kursite specializuotą parduotuvę ar „prekybos centrą“ internete, bus lengviau apsispręsti su reklama ir galėsite nešaudyti į debesis.
  • Aiški kainodara ir lojalumo skatinimas. Dabartinė situacija yra tokia, kad kaikurios e. parduotuvės, siekdamos išlikti ir pritraukti pirkėjus, žaidžia, mažindamos kainas. Tokiu būdu iškraipoma kainų rinką bei galiausiai nieko nepasiekiama. Vietoj kainų mažinimo, siūlau skatinti lojalumą. Suteikite pirkėjui nuolaidą, tačiau neverskite jos prašyti: jau įprasta tapo, kad ateidami į parduotuvę žinome, kad gausime nuolaidą, jei esame lojalūs klientai, o ateidami į turgų žinome, kad kainos yra užkeltos ir reikia derėtis. Todėl mano patarimas paprastas - nedarykite iš e. parduotuvės e.turgaus.

Tikiu, kad šie patarimai padės jums. Tačiau nepamirškite pasimokyti iš kitų klaidų: 5 e. parduotuvių problemos ir kitos 5 e. parduotuvių problemos Lietuvoje. Taip pat galite paskaityti ką šia tema mąsto Ramūnas iš digitouch!

Published by: Igor in E. verslas

Leave a Reply

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.