Esu rašęs, kad pirkėjas neturi būti verčiamas registruotis e. parduotuvėje, bet egzistuoja vienas BET. Jau senai apskaičiuota, kad išlaikyti esamą klientą yra pelningiau nei pritraukti naują. Dėl šios priežastis klientų lojalumas tapo vienu svarbiausių daugelio verslo organizacijų tikslų. Rodos, tiesiog reikia išlaikyti esamus klientus. Bet kaip? Yra prikurta gan daug įvairiausių e. komercijos lojalumo programų. Būtent apie jas šiame įraše ir pabandysiu parašyti.
- Geresnės prekių pristatymo sąlygos (pvz. nemokamas pristatymas, pristatymas tą pačią dieną ir t. t.) klubo nariams.
- Kaupiamosios nuolaidos už išleistą pinigų sumą (pvz. sukaupus 500 litų, būtų suteikiama 5 proc. nuolaida).
- Nuolaidos ir ekskliuzyviniai pasiūlymai prenumeratoriams e. paštu, Facebook ir kt.;
- Nuolaidos ar kitos geresnės pirkimo sąlygos tiems kas perka dažniau (pvz. antram mėnesio pirkimui 5 proc. nuolaida);
- Partnerystės programa. Klientai, kurie atėjo pagal partnerių rekomendacijas gauna geresnes apsipirkimo sąlygas.
- Virtualūs pinigai (=taškai), kuriais galite apmokėti už internetinėje parduotuvėje įsigyjamas prekes. Panašu į kaupiamąsias nuolaidas, tik čia kaupiami virtualus pinigai už išleistą pinigų sumą.
- Paslaugų išplėtimas ar atnaujinimas (pvz. nusipirkus kompiuterį su operacine sistema, naują operacinę sistemą kai ji bus išleista, bus galima nusipirkti pigiau).
- Perdirbimo programa. Klientai, kurie atidavė jūsų e. parduotuvėje nupirktas prekes į perdirbimą, gauna kažkokį paskatinimą.
Šiam kartui tiek. Lojalumo programų yra žymiai daugiau, bet net šios programos padėtų pritraukti dalį klientų apsipirkti dar kartą. Prisiminkite, tikrasis lojalumas neįmanomas be prisirišimo. O jis atsiranda, kai pirkėjui suteikiama ne tik apsipirkimo galimybė, bet ir papildoma vertė.
Published by: Igor in E. verslas